BOOST YOUR BRAND
BRAND DNA | the foundation
Waar staat je merk voor en waar wil je naar toe?
Zonder een duidelijk fundament kan je merk niet groeien. ‘You have to know your purpose!’ Daarom pellen we samen de lagen van jouw merk af naar de kern. En dat is veel meer dan een logo en huisstijl. Jouw ‘purpose’, visie en merkwaarden vormen jouw unieke merkpersoonlijkheid.
We begeleiden je door het hele proces en helpen je om jouw merk DNA vorm te geven. Hiermee kan de juiste merkbeleving gecreëerd worden die uiteindelijk tot klantenbinding, conversie en loyaliteit leidt.


BRAND STRATEGY | the plan
Een krachtig merk bouwen?
Dat kan alleen met een ijzersterke strategie.
Bij Brandful luisteren we naar onze ‘gut feeling’ maar onderbouwen dit met actuele marktinzichten om een brug te slaan tussen klantbehoefte en strategie. Data helpt ons om de impact te meten, resultaten te stimuleren en merkbeleving te verbeteren.
Jouw visie en merkwaarden vormen samen het hart van jouw merk. Jouw merkpersoonlijkheid zorgt voor merkbeleving die leidt tot klantenbinding en loyaliteit.
BRAND ELEVATION | the boost
Jouw merk laten groeien is onze passie!
Het vertrekpunt is altijd jouw merk DNA. We zorgen voor de juiste vertaling van jouw proposities en brengen jouw merk tot leven met creatieve en resultaatgerichte belevenissen.


BRAND KICKSTART | for the zzp’er
Je bent of gaat aan de slag voor jezelf. Je weet wat je doet of wat je wilt doen, maar niet hoe je jezelf in de etalage zet. Iedereen heeft het over een ‘personal brand’, maar een eigen merk opzetten kan intimiderend zijn. Waar moet je beginnen? Hoe zorg je dat je je onderscheidt en klanten optimaal bereikt zonder je eigen kern te verliezen?
Wij begeleiden je door het hele proces om jouw eigen merk te bouwen. Tijdens interactieve werksessies lopen we samen door het Brand Kickstart stappenplan. Samen komen we tot de kern en op basis van dit fundament gaan we jouw merk verder vormgeven en laden. We ronden af met een duidelijk ‘step by step’ marketingplan dat je ook zelf uit kan voeren.
